Nesenta - Yhteyskeskus- ja tietopalvelut uudella tavalla!
INNOVATIIVINEN RESURSOINTI

Vaihdepalvelu - Nesenta Oy vaihdepalvelut

Vaihdepalvelu - Nesenta Oy tarjoaa käyttöösi laadukkaat ja luotettavat vaihdepalvelut. Katso sivuiltamme lisää ja ota yhteyttä.

 
 
Nesenta_digitaalinen_asiakaspalvelu.jpg

Vaihde

-etua ulkoistamisesta!


Ota yhteyttä 

Myyntipäällikkö

Jari Antikainen

puh. 040 525 2815

jari.antikainen@nesenta.fi

Myyntipäällikkö

Markku Törhönen

puh. 040 550 7777

markku.torhonen@nesenta.fi

viiva.png
 
 

vaihdepalvelu

Hyvä tavoitettavuus on asiakaspalvelun ydinasioita. Perinteisen vaihdepalvelun ulkoistaminen johtaa nopeampaan vastausaikaan ja parempaan asiakastyytyväisyyteen.

Vaihdepalvelun ulkoistaminen varmistaa hyvän asiakaspalvelun ja nopean vastausajan erittäin kustannustehokkaasti.

Samalla se vapauttaa organisaation resursseja, koska työ ei enää keskeydy vaihdepuheluiden ajaksi ja osaava henkilöresurssi voidaan siirtää kokonaan korkeamman tuottavuusasteen työhön. Nesentan vaihdepalvelu on aina tarkkaan linjassa asiakasyrityksen imagon ja brändin kanssa. 

ULKOISTAMISEN HYÖTYJÄ OVAT MUUN MUASSA:

  • tasainen palvelu volyymivaihteluista huolimatta ja hyvä vastausnopeus

  • motivoitunut ja ammattitaitoinen henkilökunta

  • kustannussäästö, veloitus todellisen työkuormituksen mukaan ja oman organisaation toiminnan tehostuminen.

  • jatkuva analyysi palvelutasosta ja tehokkuudesta

  • palvelu tuotetaan modernilla teknologialla

Hyvä tavoitettavuus on asiakaspalvelun ydinasioita.
Nesenta contact center.jpg

Vaihdepalvelu on Nesentalla pitkälle kehitetty ja kustannustehokas kokonaisuus, jonka käyttöönotto on hyvin vaivatonta.

Järjestelmäriippumaton toimintaympäristömme tekee teknisestä käyttöönotosta helppoa ja nopeaa. Kehittyneet ratkaisut tiedonvälitykseen, kuten kontaktitiedon ja poissa/paikallaolotiedon hallintaan, varmistavat korkean laadun.

 

VAIHDEPALVELUN käynnistyksestä

Vaihdepalvelun käynnistysvaiheeseen liittyy paitsi puhelintekniikan ja tiedonhallinnan, myös palvelun laatuun ja palvelutasoon tehtävät määritykset.

Palvelutasoa - yleensä vastausajaksi sovitaan 3-8 sekuntia - seurataan reaaliaikaisesti, jolloin Nesentan NesQ -raportointi- ja laadunvarmistamismenetelmä toimii myös tiedonvälityskanavana.

Palvelutaso on skaalattavissa ja näin ollen vaihdepalvelun kustannustaso voidaan optimoida.

Vastausaika on 3-8 sekuntia.