Nesenta - Yhteyskeskus- ja tietopalvelut uudella tavalla!
INNOVATIIVINEN RESURSOINTI

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelun ulkoistaminen – Nesentalta saat käyttöösi luotettavat ratkaisut asiakaspalvelun ulkoistamiseen. Katso lisää sivuiltamme.

 
 
Nesenta_digi_asiakaspalvelu.jpg

Asiakaspalvelu

- asiakaspalvelun ulkoistaminen tuo tulosta!


Ota yhteyttä 

Myynti- ja markkinointijohtaja

Pekka Ojala

puh. 050 599 1674

pekka.ojala@nesenta.fi

viiva.png
 
 

Asiakaspalvelun ulkoistaminen

Asiakkaiden palveluodotukset muuttuvat nopeasti. Digitalisaation voimakas trendi muuttaa palvelukanavien painotuksia, asiakaspalvelussa tapahtuva myynti on kriittinen osa toimivaa palvelua.

Asiakaspalvelun ulkoistaminen tuo mukanaan jatkuvan mahdollisuuden painottaa juuri oikeita palvelukanavia, sisältöjä ja vastausaikoja – aina oikean tiedon ja kustannusanalyysin perusteella.

ASIAKASPALVELUN ULKOISTAMINEN TUO HYÖTYÄ

  • Kustannussäästö - resurssien jako on tehokkaampaa - oman yhteyskeskuksen kiinteät kustannukset ovat suhteellisesti korkeammat.

  • Skaalautuvuus - vaihtelevat volyymit voidaan hoitaa optimaalisemmin, eli jousto piikki- ja ruuhkatilanteissa on paljon suurempi.

  • Best practice - erikoistuminen tuo mukanaan parhaimmat käytännöt, tämä koskee sekä työjärjestelyjä että työkaluja.

  • Asiantuntemus ja johtaminen - erikoistuminen tuo mukanaan tehokkaamman organisointi- ja johtomallin.

Ulkoistettu asiakaspalvelu on ammattimainen, skaalautuva ja kustannustehokas
Nesenta+digi+channels.jpg

PALVELUTASO JA SEURANTA

Palvelutasoa määriteltäessä sovitaan optimaalisista vastaus- ja jonotusajan rajoista. Palvelutasoa seurataan reaaliaikaisesti ja läpinäkyvästi.

 

NESENTA ULKOISTUSKUMPPANINA – selkeitä etuja

  • aina tasainen palvelu piikeistä, lomista ja tauoista huolimatta

  • mahdollisuus pitkään palveluaikaan, myös 24/7

  • uudet palvelukanavat mukaan, aina oikea painotus muuttuvassa maailmassa

  • kaikki sisältöalueet, sekä hallinnolliset että myyntipainotteiset

  • palvelukielet suomi, ruotsi ja englanti, myös saksa, ranska, italia, espanja, hollanti ja portugali

  • kustannussäästö tehokkuuden ja transaktiohinnoittelun ansiosta

  • markkinoiden paras raportointi palvelutasosta, myynnistä ja asiakastyytyväisyydestä

Palvelutasoa seurataan reaaliaikaisesti ja läpinäkyvästi.