Nesenta - Yhteyskeskus- ja tietopalvelut uudella tavalla!
INNOVATIIVINEN RESURSOINTI

Nesenta Oy - Laatukonsepti

Call center palvelut - Nesenta Oy tarjoaa käyttöösi laadukkaat Call center palvelut. Tutustu ratkaisuihimme sivuillamme ja ota yhteyttä.

 
 
Nesenta_toimisto2017_4Q9A0040.JPG

 
Laatu ja osaaminen - käsi kädessä
 

Jos haluat tietää enemmän Nesentan NesQ-laatukonseptista, lataa ilmainen tietopaketti.

Toimiva infra on laadun lähtökohta

Toimiva infrastruktuuri eli moderni kontaktienhallintajärjestelmä ja innovatiiviset tiedonhallinnan ratkaisut ovat aina toimivan yhteyskeskuspalvelun perusta. Järjestelmäriippumaton arkkitehtuuri mahdollistaa hyvin erilaisten palvelujen toteuttamisen ja asiakkuuksien ylläpidon.

Nesentan infrastruktuuriin kuuluu edellisten lisäksi kolme palvelukeskusta, kaksikymmentä asiakaskohtaista toiminnanohjausjärjestelmää sekä useita muita asiakaskohtaisia sovelluksia projektikohtaisia seurantasovelluksia.

Viime vuosien aikana Nesenta on itse kehittänyt yli 500 sovelluspohjaista järjestelmää.

Nesentan tekninen rakenne tukee paikasta riippumatonta palvelutuotantoa ja tehokasta skaalattavuutta. Hoidamme puhelinpalvelua SAP CC7 -järjestelmällä. Sähköpostikanavaa varten olemme kehittäneet oman Nesenta Mailbox -alustan, jossa painotetaan tehokasta viestinkäsittelyä ja avointa raportointia päämiehen suuntaan. Kotimainen Otaverkko ylläpitää Nesentan palvelimia ja VPN-yhteyksiä korkean palvelutason takaamiseksi.

nesentan TOIMIPAIKAT

Nesentan päätoimipakka on Jorvas Hightech Center Kirkkonummella. Tässä yrityskeskittymässä toimii yhteensä 70 yritystä, joista suurin on Ericsson ja toiseksi suurin Nesenta. Nesentan Kuhmon yhteyskeskus sijaitsee yritystalo Monitorissa ja Lieksan IT-kehityskeskus on teollisuuskylän alueella.

Kaikissa toimipaikoissamme kiinnitämme huomion erityisesti tietoturvallisuuden ylläpitoon ja sen varmistamiseen.

contact center ja OPTIMOITU OSAAMINEN

Laatu ja osaaminen - käsi kädessä.

Tämän yhdistelmän taustalla on kolme keskeistä tekijää: osaavan henkilökunnan motivaatio ja korkea palvelualttius sekä jatkuvan koulutuksen tuloksena syntynyt yrityskohtaisen sisällönhallinta. Osaamisen tasoa seurataan ja mitataan päiväkohtaisesti, ja se nähdään kasvavana asiakastyytyväisyytenä, mm. päivittäisissä asiakaspulssimittauksissamme.

NESQ-LAATU

Toiminnallisen laadun varmistaminen tapahtuu NesQ-konseptimme mukaan viiden rinnakkaisen ohjelman avulla:

·         NesQ Info: tiedonhallinta ja reaaliaikainen tulosraportointi

·         NesQ Loyal: asiakas- ja kumppanityytyväisyyden optimointi

·         NesQ Skill: osaamisen seuranta ja kehittäminen

·         NesQ Goal: tehokkuuden ja tuloksellisuuden varmistaminen

·         NesQ Sec: tietoturvallisuus ja GDPR