Nesenta - Yhteyskeskus- ja tietopalvelut uudella tavalla!
INNOVATIIVINEN RESURSOINTI

Contact Center Palvelut - Nesenta Oy

Contact center palvelut - Nesenta Oy tarjoaa käyttöösi laadukkaat Call center palvelut. Tutustu ratkaisuihimme sivuillamme ja ota yhteyttä.

 

Nesenta_header_1.jpg

viiva_sininen.png

contact center palvelut ja OPTIMOITU OSAAMINEN

Laatu ja osaaminen - käsi kädessä. Tämän yhdistelmän taustalla on kolme keskeistä tekijää: osaavan henkilökunnan motivaatio ja palvelualttius sekä jatkuvan koulutuksen tuloksena syntynyt yrityskohtainen sisällönhallinta.

Laatu ja osaaminen - käsi kädessä.

Osaamisen tasoa seurataan ja mitataan päiväkohtaisesti, ja se nähdään kasvavana asiakastyytyväisyytenä, mm. päivittäisissä asiakaspulssimittauksissamme.

NesQ-laatu

Toiminnallisen laadun varmistaminen tapahtuu NesQ-konseptimme mukaan viiden rinnakkaisen ohjelman avulla:

NesQ Info: tiedonhallinta ja reaaliaikainen tulosraportointi.

NesQ Loyal: asiakas- ja kumppanityytyväisyyden optimointi.

NesQ Skill: osaamisen seuranta ja kehittäminen.

NesQ Goal: tehokkuuden ja tuloksenteon varmistaminen.

NesQ Sec: tietoturvallisuus ja GDPR

Osaaminen seurataan ja mitataan päivittäisissä asiakaspulssimittauksissamme
Nesenta_puzzle.png

Jos haluat tietää enemmän Nesentan laatujärjestelmästä, lataa ilmainen NesQ -laatukonsepti tietopaketti.


viiva_sininen.png

YHTEYSKESKUS JA TIETOPALVELUT

Palvelumme voidaan kuvata asiakaskohtaisesti kolmesta eri näkökulmasta:

1. konsepteina, joiden tarkempi asiakaskohtainen sisältö käy ilmi yksityiskohtaisista tarjouksista ja prosessikuvauksista.

2. palvelutuotteina kuten vaihdepalvelu, asiakaspalvelu, info-palvelu, editointipalvelu, help desk -palvelu tai telemarkkinointipalvelu.

3. palvelukanavittain, jotka tulee aina huomioida loppuasiakkaiden käyttäytymismallien mukaan.

Moderni yhteyskeskus on aina monikanavainen, sillä tavat hakea vastauksia vaihtelevat esimerkiksi ikäryhmittäin, toimialoittain ja tietosisällönkin mukaan. Kasvava digitaalinen ulottuvuus lisää palvelukanavia entisestään.

TOIMIVA INFRA ON LAADUN LÄHTÖKOHTA

Toimiva infrastruktuuri eli moderni kontaktienhallintajärjestelmä ja innovatiiviset tiedonhallinnan ratkaisut ovat aina toimivan yhteyskeskuspalvelun perusta.

Järjestelmäriippumaton arkkitehtuuri mahdollistaa hyvin erilaisten palvelujen toteuttamisen ja asiakkuuksien ylläpidon.