Nesenta - Yhteyskeskus- ja tietopalvelut uudella tavalla!
INNOVATIIVINEN RESURSOINTI

Chat

Chat asiakaspalvelu - Chat palvelu tarjoaa asiakkaille nopean, reaaliaikaisen ja henkilökohtaisen palvelukanavan. Tutustu ja ota yhteyttä!

 
 
stock-photo-laptop-mobile-phone-tablet-and-documents-on-a-working-table-in-creative-office-successful-735900559.jpg

Chat

- avaimet käteen periaatteella


Ota yhteyttä 

Myyntipäällikkö

Jari Antikainen

puh. 040 525 2815

jari.antikainen@nesenta.fi

Myyntipäällikkö

Markku Törhönen

puh. 040 550 7777

markku.torhonen@nesenta.fi

viiva.png
 
 

CHAT-ASIAKASPALVELU DIGITAALISENA RATKAISUNA

Chat-asiakaspalvelu on jo yleistynyt asiakaspalvelukanavana, ja se tarjoaa asiakkaille nopean, reaaliaikaisen ja henkilökohtaisen yhteydenoton.

Chat vaatii kuitenkin oman vahvan fokuksensa, ja siksi Nesenta organisoi chat-asiakaspalvelutuotantonsa erikoismenetelmillä, joista syntyy sekä tehokkuutta että laatua – tämä on NesChat.

NESCHATIN PALVELUALUEET

Chat asiakaspalvelu voi toimia viestintäkanavana lähes kaikilla palvelualueilla ja lähes kaikkien palvelutarpeiden mukaan. Nesenta jakaa NesChat-tuotantoaan kolmeen kategoriaan:

  • Info-chat

  • Aspa-chat

  • Myynti-chat

NesChat-palvelun toteutus on asiakkaille hyvin selkeä ja yksinkertainen
Nesenta_myynti.jpg

Info-chat

Siinä missä perinteinen puhelinvaihde välittää puheluita, chat-funktio ottaa viestin vastaan ja joko vastaa kysymykseen suoraan tai välittää kysymyksen eteenpäin vastattavaksi.

 

CHAT ASIAKASPALVELUN TOTEUTUS JA TEKNIIKKA

Toimimme avaimet käteen -periaatteella – järjestämme tekniikan, palvelun ja seurannan. NesChat-palvelun toteutus on asiakkaille hyvin selkeä ja yksinkertainen.

Chat-asiakaspalvelun parametrit ovat:

  • Yrityskohtainen sisällön räätälöinti ja helppo käyttöönotto

  • Kokeneet chat-asiakaspalvelijat takaavat sisällöllisen laadun

  • Nopeat vastausajat

  • Uuden tekniikan hyödyntäminen, aina nykyaikaisimmat ratkaisut

  • Vankka tietoturva standardien mukaan

  • Markkinoiden yksi kehittyneimmistä raportointijärjestelmistä Nesentan NesQ-mallin mukaan