Nesenta - Yhteyskeskus- ja tietopalvelut uudella tavalla!
INNOVATIIVINEN RESURSOINTI

Info - Contact Center palvelu

Contact center palvelut Nesentalta. Contact center palvelut kehittyvät koko ajan ja Nesenta on monella alueella tämän kehityksen kärjessä.

 
 
Nesenta_toimisto2017_4Q9A0049.JPG

Contact center

-olemme kehityksen kärjessä!


Ota yhteyttä 

Myyntipäällikkö

Jari Antikainen

puh. 040 525 2815

jari.antikainen@nesenta.fi

Myyntipäällikkö

Markku Törhönen

puh. 040 550 7777

markku.torhonen@nesenta.fi

viiva.png
 
 

contact center palvelut

Info-palvelu on uuden teknologian myötä jatkuvasti kehittyvä alue, ja Nesenta on tämän kehityksen kärjessä.

Info-palvelulla ei tarkoiteta perinteistä vaihdetta tai perinteistä asiakaspalveluyksikköä, vaan puhutaan nykyaikaisesta, nopeasta, tehokkaasta ja laadukkaasta asiakaskontaktien kokonaiskäsittelystä.

Se on suunnattu erityisesti yrityksille, joille hyvä asiakaspalvelu on tärkeä osa liiketoiminnan kokonaisuutta, mutta joissa asiakaspalveluun tulevien kontaktien määrä ei mahdollista yritykselle erillisen asiakaspalveluyksikön rakentamista.

Contact center -palvelun ulkoistaminen vähentää kustannuksia verrattuna siihen, että vastaava työ hoidettaisiin itse asiakasyrityksessä. Nesentan kehittämät menetelmät, toiminnan laajuus, sekä asiakkaan kiinteän kustannusrakenteen tehostaminen johtavat kokonaiskustannusten alenemiseen.

Nesentan tarjoama contact center -palvelu ei pelkästään optimoi palvelun kustannuksia, se parantaa asiakaspalvelua.  Info-palvelu kattaa puhelin-, sähköposti-, chat-, some- ja videokontaktien käsittelyn.

Nesenta tarjoaa contact center -palvelun, joka rationalisoi kustannuksia samalla kun asiakaspalvelu paranee.
Nesenta contact center.jpg

Nesenta tarjoaa selkeän palvelun käyttöönottomallin, eikä palvelutuotannon käynnistäminen aiheuta asiakkaalle mitään ylimääräistä organisointia.

 

SKAALAUTUVUUS JA MUUTTUVA MAAILMA

Nesentan tarjoamat palvelut ovat monipuolisia ja skaalautuvia. Yhteistyön voi aloittaa valituilla osa-alueilla ja myöhemmin laajentaa yhteistyötä tulosten sekä hyötyasteen kehityksen mukaan. Ensimmäisenä alueena voi esimerkiksi olla ”perinteinen vaihde”.

Palvelun sisältö räätälöidään toimeksiantajan yksilöllisten tarpeiden mukaan.

Infopalveluksi muunnettuna vaihde palvelee asiakkaita perinteistä vaihdetta laajemmin esimerkiksi antaen informaatiota yrityksestä ja tukemalla loppuasiakkaan toimintaa yrityksen nettisivustolla. Palvelu toteutetaan nopealla, noin 5 sekunnin vastausajalla, jonka puitteissa hoidetaan kaikki sovitut front office -viestit.