Nesenta - Yhteyskeskus- ja tietopalvelut uudella tavalla!
INNOVATIIVINEN RESURSOINTI

IT-järjestelmät

Nesentan laajat IT-palvelut tarjoavat yhteyskeskusalan edistyksellisimmät tavat optimoida tiedonhallintaa. Ja ainutkertaisen kustannustehokkaasti.

 
 
Nesenta_it_järjestelmät.jpg

IT-järjestelmät

- optimoitu tiedonhallinta!


Ota yhteyttä 

Myynti- ja markkinointijohtaja

Pekka Ojala

puh. 050 599 1674

pekka.ojala@nesenta.fi

viiva.png
 
 

Järjestelmät ja sovellusratkaisut

Nesentan laajat IT-palvelut tarjoavat yhteyskeskusalan edistyksellisimmät tavat optimoida tiedonhallintaa. Ja ainutkertaisen kustannustehokkaasti.

Eri alueiden sovellusratkaisut, räätälöidysti

Asiakaspalvelu: kontaktienhallintajärjestelmät, sähköpostin hallintajärjestelmät, chat-järjestelmät, asiakaspalvelun laatuseuranta, winback-seurantajärjestelmät.

Myynti ja markkinointi: asiakkuudenhallinta, telemarkkinoinnin ohjaus- ja raportointiohjelmistot, kenttämyynnin ohjaus- ja seurantajärjestelmät, liidien ja kontaktien hallintaohjelmistot.

Markkinaseuranta: palveluympäristön auditointijärjestelmät, testiasiointi- ja hintaseurantajärjestelmät sekä asiakastyytyväisyysmittausohjelmistot.

Nesentan laajat IT-palvelut tarjoavat yhteyskeskusalan edistyksellisimmät tavat optimoida tiedonhallintaa

Henkilöstöhallinto ja muu hallinto: koulutusrekisterit, rekrytoinnin hallintaohjelmistot, ilmapiirimittaus- ja editointijärjestelmät, palautteenhallinnan ja raportoinnin ratkaisut.

 

NesAspa – moderni tiedonkäsittelyalusta

Tilanteissa, joissa toisaalta tieto säilytetään hajanaisena yrityksen erilaisissa järjestelmissä, ja toisaalta kontaktivolyymi on rajallinen, asiakaspalvelun ulkoistaminen ei välttämättä tunnu ajankohtaiselta.

Kuitenkin juuri silloin asiakaspalvelun ulkoistaminen Nesentalle toisi yritykselle ison hyödyn. Näin on, koska Nesentan monimuotoista asiakaspalveluympäristöä varten kehittämä NesAspa -tiedonkäsittelyalusta mahdollistaa hajanaisen tiedon tehokkaan jäsentelyn ja järjestelyn toimivaksi kokonaisuudeksi yhdessä ohjausjärjestelmässä.

Käytännössä NesAspa ohjaa asiakaskohtaamisen etenemistä, tarjoaa asiakasneuvojalle nopeat ja oikeat vastaukset kysymyksiin, dynaamisesti ehdottaa myyntiargumentointia ja antaa täydellisen reaaliaikaisen raportoinnin.