Nesenta - Yhteyskeskus- ja tietopalvelut uudella tavalla!
INNOVATIIVINEN RESURSOINTI

Työpaikat

Nesenta on asiakaspalvelualan moderni laatutoimija. Hae meille töihin!">

 
 
 
IMG_20181011_111012.jpg

Tule meille töihin

Haemme asiakasneuvojia

 
Palvelualat kasvavat ja Nesenta haluaa olla asiakaspalvelun edelläkävijä. Jokainen nesentalainen vaikuttaa omalla taidollaan ja panoksellaan tähän positiiviseen kehitykseen. Tule mukaan uuden ajan palvelutuotantoon, voimme yhdessä tehdä vielä parempaa asiakaspalvelua!
— toimitusjohtaja
Nesenta_contact_center_01.jpg

Nesenta työ.jpg
viiva_vihreä_leveä.png

Nesentasta

Nesenta on asiakaspalvelualan moderni laatutoimija. Asiakaspalvelun tuottajana ja kehittäjänä hallitsemme kokonaisvaltaisesti asiakaspalveluun kuuluvat prosessit, ja tarjoamme siksi hyvät kehitysmahdollisuudet työntekijöillemme prosessien eri työvaiheissa.

Toimimme viihtyisässä ympäristössä Kirkkonummella Jorvas Hightech Centerin toimitiloissa. Jorvakseen on helppo tulla Helsingin keskustasta junalla, jolloin Jorvaksen asemalta jää noin 10 minuuttia kävelymatkaa.

Omalla autolla kulkeville yrityksellä on runsaasti parkkitilaa, jossa sähköautoillekin löytyy latauspisteitä. Muut palvelukeskuksemme sijaitsevat Kuhmossa ja Lieksassa.

Kaikki työntekijämme saavat kattavan perehdytyksen työtehtävään, tarvittavan koulutuksen sekä esimiesten ja kollegoiden tuen. Meillä on ilo tarjota työntekijöillemme mukava työympäristö, modernit työkalut ja kilpailukykyiset työehdot.

viiva_vihreä_leveä.png

Etuja työntekijöille

· Selkeät ja kilpailukykyiset palkkaehdot, palkka määräytyy ICT-alan TES:n mukaan

· Työterveyshuolto (Työterveysasema sijaitsee samassa pihapiirissä)

· Kiinteistössä toimii kuntosali edullisella kuukausimaksulla

· Nykyaikainen työympäristö, modernit työkalut ja kattava perehdytys työhön

· Hyvät kehitys- ja etenemismahdollisuudet asiakaspalvelun, myynnin ja tutkimustyön saralla.

· Mukavat ja ammattitaitoiset työkaverit, jotka ovat valinneet alan omakseen.


Työntekijöiltämme kuultua:

Nautin työskentelystä tiimissäni, jossa on monenlaisia vahvuuksia. Yhdessä saamme hoidettua haastavammatkin tehtävät kunnolla loppuun saakka. Aina saa vieruskaverilta apua, tukea ja hyviä neuvoja. Virheistä oppii myös porukalla nopeasti, kun jaamme ne, ei jokaisen tarvitse lyödä samassa asiassa päätä seinään.
 
viiva_sininen.png
 
Meillä on täällä todella mukavaa porukkaa töissä. Asiakaspalvelutehtäviin tuntuu hakeutuvan erittäin ystävällisiä henkilöitä. Ilmeisesti tämän vuoksi minulla on tosi kivoja työkavereita ja koko työpaikalla hyvä ilmapiiri.
 
viiva_sininen.png
 
Säännölliset tiimipalaverit ja kehityskeskustelut pitävät minut ajan tasalla ja saan tarvittaessa kertoa omia kehitystoiveitani tai mahdollisista tarpeistani esimerkiksi lisäohjeille tai – koulutukselle.
 
viiva_sininen.png
 
Työvuoroissa voidaan huomioida toiveitani. Voin myös vaikuttaa palkkaan omalla aktiivisuudella ja tehokkuudella keräämällä bonuslisiä.
 
viiva_sininen.png
 

Halutessasi voit täyttää lomakkeen ja/tai jättää meille vapaamuotoisen hakemuksen:

Kysy lisää:


Nesentan henkilökunta.jpg
viiva_vihreä.png

Asiakasneuvoja


Haemme pirteitä ja myyntihenkisiä asiakaspalvelijoita yhteyskeskukseemme Jorvaksessa. Otamme vastaan ja käsittelemme asiakkaiden soittoja ja sähköpostiviestejä sekä vastaamme kysymyksiin, rekisteröimme tilauksia ja teemme muita vastaavantyyppisiä toimenpiteitä erilaisissa asiakas- ja tuoteympäristöissä.

Jos puhut ja kirjoitat sujuvasti suomea sekä pidät toisinaan hektisestäkin asiakastyöskentelystä puhelimen ja tietokoneen välityksellä, olet positiivinen sekä oma-aloitteinen ongelmanratkaisija ja näppärä tietokonekäyttäjä, olet hakemamme henkilö.

Työn alussa on koulutusjakso, joka käsittää sekä tuotteita, palveluita että järjestelmien käyttöä. Aiempi työkokemus ei näin ollen ole välttämätön. Asenne ratkaisee!

Olemme kasvuhakuinen yritys joten taitaville henkilöille voi jatkossa avautua uusia haasteita ja vastuullisempia työmahdollisuuksia organisaatiossamme.

Hae tästä: https://www.recright.com/careers/fi/nesenta/asiakasneuvoja-5c6bf0f04be5d65aca60aa87

KUNDRÅDGIVARE

Vi söker pigga och kundorienterade svenskspråkiga serviceagenter till vårt kontaktcenter i Jorvas. Vi tar emot och behandlar kundsamtal och e-postmeddelanden samt jobbar också i back office och social media. Vi svarar på kundernas produkt-, faktura- och leveransfrågor, vi registrerar order och vi gör andra motsvarande uppgifter i olika uppkomna kundsituationer.

Våra helsvenska tjänster berör den stora rikssvenska marknaden och då gäller det distanshandel av mode och kläder. Om du är tvåspråkig har vi också öppna platser bl.a. inom tidnings- och mediasektorn samt inom energi- och byggsektorn.

Vi erbjuder både deltids- och heltidstjänster. Inom den svenska mode- och klädverksamheten finns många olika alternativ till arbetsturer både dagtid, kvällstid och på veckoslut. Datorn är ditt främsta arbetsredskap, som tillhandahåller all behövlig information för att kunna svara på frågor och vidta de åtgärder som kunden behöver.

Vi börjar med en utbildningsperiod som rör produkter, processer och system. Tidigare erfarenhet av kontaktcenterarbete är därför inte nödvändigt, men din positiva och kundvänliga inställning är avgörande!