Nesenta - Yhteyskeskus- ja tietopalvelut uudella tavalla!
INNOVATIIVINEN RESURSOINTI

Työpaikat

Nesenta on asiakaspalvelualan moderni laatutoimija. Hae meille töihin!">

 
 
 
IMG_20181011_111012.jpg

Tule meille töihin

Haemme asiakasneuvojia

 
Palvelualat kasvavat ja Nesenta haluaa olla asiakaspalvelun edelläkävijä. Jokainen nesentalainen vaikuttaa omalla taidollaan ja panoksellaan tähän positiiviseen kehitykseen. Tule mukaan uuden ajan palvelutuotantoon, voimme yhdessä tehdä vielä parempaa asiakaspalvelua!
— toimitusjohtaja
Nesenta_contact_center_01.jpg

Nesenta työ.jpg
viiva_vihreä_leveä.png

Nesentasta

Nesenta on asiakaspalvelualan moderni laatutoimija. Asiakaspalvelun tuottajana ja kehittäjänä hallitsemme kokonaisvaltaisesti asiakaspalveluun kuuluvat prosessit, ja tarjoamme siksi hyvät kehitysmahdollisuudet työntekijöillemme prosessien eri työvaiheissa.

Toimimme viihtyisässä ympäristössä Kirkkonummella Jorvas Hightech Centerin toimitiloissa. Jorvakseen on helppo tulla Helsingin keskustasta junalla, jolloin Jorvaksen asemalta jää noin 10 minuuttia kävelymatkaa.

Omalla autolla kulkeville yrityksellä on runsaasti parkkitilaa, jossa sähköautoillekin löytyy latauspisteitä. Muut palvelukeskuksemme sijaitsevat Kuhmossa ja Lieksassa.

Kaikki työntekijämme saavat kattavan perehdytyksen työtehtävään, tarvittavan koulutuksen sekä esimiesten ja kollegoiden tuen. Meillä on ilo tarjota työntekijöillemme mukava työympäristö, modernit työkalut ja kilpailukykyiset työehdot.

viiva_vihreä_leveä.png

Etuja työntekijöille

· Selkeät ja kilpailukykyiset palkkaehdot, palkka määräytyy ICT-alan TES:n mukaan

· Työterveyshuolto (Työterveysasema sijaitsee samassa pihapiirissä)

· Kiinteistössä toimii kuntosali edullisella kuukausimaksulla

· Nykyaikainen työympäristö, modernit työkalut ja kattava perehdytys työhön

· Hyvät kehitys- ja etenemismahdollisuudet asiakaspalvelun, myynnin ja tutkimustyön saralla.

· Mukavat ja ammattitaitoiset työkaverit, jotka ovat valinneet alan omakseen.


Työntekijöiltämme kuultua:

Nautin työskentelystä tiimissäni, jossa on monenlaisia vahvuuksia. Yhdessä saamme hoidettua haastavammatkin tehtävät kunnolla loppuun saakka. Aina saa vieruskaverilta apua, tukea ja hyviä neuvoja. Virheistä oppii myös porukalla nopeasti, kun jaamme ne, ei jokaisen tarvitse lyödä samassa asiassa päätä seinään.
 
viiva_sininen.png
 
Meillä on täällä todella mukavaa porukkaa töissä. Asiakaspalvelutehtäviin tuntuu hakeutuvan erittäin ystävällisiä henkilöitä. Ilmeisesti tämän vuoksi minulla on tosi kivoja työkavereita ja koko työpaikalla hyvä ilmapiiri.
 
viiva_sininen.png
 
Säännölliset tiimipalaverit ja kehityskeskustelut pitävät minut ajan tasalla ja saan tarvittaessa kertoa omia kehitystoiveitani tai mahdollisista tarpeistani esimerkiksi lisäohjeille tai – koulutukselle.
 
viiva_sininen.png
 
Työvuoroissa voidaan huomioida toiveitani. Voin myös vaikuttaa palkkaan omalla aktiivisuudella ja tehokkuudella keräämällä bonuslisiä.
 
viiva_sininen.png
 

Halutessasi voit täyttää lomakkeen ja/tai jättää meille vapaamuotoisen hakemuksen:

Kysy lisää:


Nesentan henkilökunta.jpg

Harjoittelija myyntiin ja rekrytointiin

Etsitkö harjoittelupaikkaa, jossa pääset tekemään monipuolisia tehtäviä? Meillä Nesentalla on tarjolla paikka myynnin tulevalle ammattilaiselle rekrytointipalvelujen puolella ja harjoittelu on suunnattu AMK- opintojen loppuvaiheessa olevalle opiskelijalle! Harjoittelusi ajan olet osana rekrytointitiimiä ja työtehtäviisi kuuluu kattavan perehdytyksen jälkeen rekrytointi- ja koulutuspalveluiden B2B- myynti.

Omasta kiinnostuksestasi riippuen sinulla voi olla mahdollisuus päästä perehtymään mm. CRM – järjestelmään tai avustaviin taloushallinnon tehtäviin. Työnkuvasi täsmentyy työharjoittelun edetessä oman osaamisesi mukaan. Harjoittelun ajankohta on sovittavissa/jaksotettavissa, toiveena olisi kuitenkin aloitus tämän kevään kuluessa.

Pärjäät tehtävässä, kunhan sinulla on reipasta asennetta ja oma- aloitteista otetta, tilannetajua ja taitoa kuunnella asiakasta, vahvaa osaamista puhelin – ja sähköpostiviestinnässä sekä sujuvaa suomen kielen taitoa. Arvostamme aikaisempaa kokemusta myyntityöstä/ asiakaspalvelusta.

Tarjoamme sinulle tilaisuuden tehdä opinnäytetyön Nesentalle, monipuolisen työnkuvan ja mahdollisuuden kasvaa myynnin ammattilaiseksi. Sinulla on myös tilaisuus päästä kehittämään toimintaamme, verkostoitua laajasti ja näyttää oma osaamisesi.

Harjoittelu on palkaton, mutta voimme keskustella muista etuuksista.

Toimistomme sijaitsee Jorvaksessa hyvien kulkuyhteyksien päässä (www.jhc.fi) ja talolla on ilmainen parkkipaikka. Haku on auki maaliskuun loppuun, 31.3 asti, mutta käymme läpi hakemuksia heti niiden saavuttua, joten olethan ajoissa liikkeellä!

Lisätietoja antaa Inka Sihvola p. +358 40 520 5855, inka.sihvola@nesenta.fi

Hae tästä: https://www.recright.com/careers/fi/nesenta/harjoittelija-myyntiin-ja-rekrytointiin-5c5c0c45bbbfcc0e9e27f329

viiva_vihreä.png

Asiakasneuvoja


Haemme pirteitä ja myyntihenkisiä asiakaspalvelijoita yhteyskeskukseemme Jorvaksessa. Otamme vastaan ja käsittelemme asiakkaiden soittoja ja sähköpostiviestejä sekä vastaamme kysymyksiin, rekisteröimme tilauksia ja teemme muita vastaavantyyppisiä toimenpiteitä erilaisissa asiakas- ja tuoteympäristöissä.

Jos puhut ja kirjoitat sujuvasti suomea sekä pidät toisinaan hektisestäkin asiakastyöskentelystä puhelimen ja tietokoneen välityksellä, olet positiivinen sekä oma-aloitteinen ongelmanratkaisija ja näppärä tietokonekäyttäjä, olet hakemamme henkilö.

Työn alussa on koulutusjakso, joka käsittää sekä tuotteita, palveluita että järjestelmien käyttöä. Aiempi työkokemus ei näin ollen ole välttämätön. Asenne ratkaisee!

Olemme kasvuhakuinen yritys joten taitaville henkilöille voi jatkossa avautua uusia haasteita ja vastuullisempia työmahdollisuuksia organisaatiossamme.

Hae tästä: https://www.recright.com/careers/fi/nesenta/asiakasneuvoja-5c6bf0f04be5d65aca60aa87

KUNDRÅDGIVARE

Vi söker pigga och kundorienterade svenskspråkiga serviceagenter till vårt kontaktcenter i Jorvas. Vi tar emot och behandlar kundsamtal och e-postmeddelanden samt jobbar också i back office och social media. Vi svarar på kundernas produkt-, faktura- och leveransfrågor, vi registrerar order och vi gör andra motsvarande uppgifter i olika uppkomna kundsituationer.

Våra helsvenska tjänster berör den stora rikssvenska marknaden och då gäller det distanshandel av mode och kläder. Om du är tvåspråkig har vi också öppna platser bl.a. inom tidnings- och mediasektorn samt inom energi- och byggsektorn.

Vi erbjuder både deltids- och heltidstjänster. Inom den svenska mode- och klädverksamheten finns många olika alternativ till arbetsturer både dagtid, kvällstid och på veckoslut. Datorn är ditt främsta arbetsredskap, som tillhandahåller all behövlig information för att kunna svara på frågor och vidta de åtgärder som kunden behöver.

Vi börjar med en utbildningsperiod som rör produkter, processer och system. Tidigare erfarenhet av kontaktcenterarbete är därför inte nödvändigt, men din positiva och kundvänliga inställning är avgörande!