palvelut
Asiakaslähtöisyys on kaiken toimintamme lähtökohta. Tutustumme tarpeeseen ja räätälöimme palvelumme. Resurssit ja teknologia kytketään palvelun tuotantoon ja hallinnoidaan keskitetysti. Työn etenemistä voidaan seurata reaaliaikaisesti.
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelun ulkoistaminen tuo tulosta! Nesenta tarjoaa tarpeisiinne räätälöidyn asiakaspalvelukokonaisuuden - ihmiset, teknologian ja toimintamallit.
Myynti
Myynnin yhdistäminen asiakaspalveluun ei ole enää merkki vain tehokkaasta asiakaspalvelutapahtumasta, vaan myös hyvästä asiakaspalvelukokemuksesta.
Lue lisää >>
Vaihde- ja infopalvelut
Hyvä tavoitettavuus on asiakaspalvelun perusta. Perinteinen puhelinvaihde on edelleen olemassa, mutta sen luonne ja ilme muuttuu ja kehittyy. Ulkoistaminen johtaa nopeampaan vastausaikaan ja parempaan asiakastyytyväisyyteen. Lue, kuinka Nesenta takaa tämän.
Lue lisää >>
Back Office
Onnistuneen asiakaskohtaamisen takana ovat toimivat taustaprosessit ja valmistelu
Lue lisää >>
Chat
Avaimet käteen –periaatteella. Järjestämme tekniikan, palvelun ja seurannan.
Lue lisää >>
Raportointi ja analytiikka
- Asiakaskokemuksen mittaaminen
- Tekoälyyn perustuvat tutkimus- ja analytiikkapalvelut
Konsultointi ja kehitys
Lue lisää >>
OPTIMOITU OSAAMINEN JA TEKNOLOGIA
Laatu ja osaaminen - käsi kädessä. Nykyaikaisin teknologia ja tiedonhallinta. Paras motivaatio ja palvelualttius. Jatkuvasti kehittyvä yrityskohtainen sisällönhallinta.
“Laatu ja osaaminen - käsi kädessä. Sekä henkilökohtaisesti että digitaalisesti”
Osaamisen tasoa seurataan ja mitataan päiväkohtaisesti, ja se nähdään kasvavana asiakastyytyväisyytenä, mm. päivittäisissä asiakaspulssimittauksissamme.
Customer Experience Management kaikilla tasoilla.
NesQ-laatu
Toiminnallisen laadun varmistaminen tapahtuu NesQ-konseptimme mukaan viiden rinnakkaisen ohjelman avulla:
NesQ Info: tiedonhallinta ja reaaliaikainen tulosraportointi.
NesQ Loyal: asiakas- ja kumppanityytyväisyyden optimointi.
NesQ Skill: osaamisen seuranta ja kehittäminen.
NesQ Goal: tehokkuuden ja tuloksenteon varmistaminen.
NesQ Sec: tietoturvallisuus ja GDPR
“Tavoitteenamme on aina win-win -pohjainen pitkäjänteinen kumppanuus”
Jos haluat tietää enemmän Nesentan laatujärjestelmästä, lataa ilmainen NesQ -laatukonsepti tietopaketti.
YHTEYSKESKUS JA TIETOPALVELUT
Palvelumme voidaan kuvata eri näkökulmista:
Konsepteina, joiden tarkempi asiakaskohtainen sisältö on konkretisoitu yksityiskohtaisissa tarjouksissa ja prosessikuvauksissa. Konsepti on räätälöity kokonaisuus, kaikkineen.
Palvelutuotteina kuten esimerkiksi välityspalvelu, asiakaspalvelu, ylivuotopalvelu, laskutuspalvelu, CX-mittauspalvelu, digitalisointipalvelu, chatbot-palvelu, some-palvelu, help desk -palvelu, telemarkkinointipalvelu jne.
Palvelukanavittain, jotka tulee aina huomioida loppuasiakkaiden käyttäytymismallien mukaan.
Moderni yhteyskeskus on aina monikanavainen. Asiakkaiden tavat hakea vastauksia vaihtelevat ikäryhmittäin, toimialoittain ja tietosisällönkin mukaan. Kasvava digitaalinen ulottuvuus lisää palvelukanavia entisestään. Ja Customer Experience Management korostuu. Lue lisää alasta ja sen rajanvedoista:
TOIMIVA INFRA ON LAADUN LÄHTÖKOHTA
Toimiva infrastruktuuri eli moderni kontaktienhallintajärjestelmä ja innovatiiviset tiedonhallinnan ratkaisut ovat aina toimivan yhteyskeskuspalvelun perusta. Järjestelmäriippumaton arkkitehtuuri mahdollistaa hyvin erilaisten palvelujen toteuttamisen ja asiakkuuksien ylläpidon. Tämän lisäksi skaalautuva lokalisointi ja riippumattomuus paikasta. Lue lisää infrasta: