INNOVATIIVINEN YHTEYS

Artikkelit

Ajankohtaista

Puhelinvaihde osana ulkoistettua vaihdepalvelua

 

Puhelinvaihde osana ulkoitettua vaihdepalvelua

Mobiiliteknologian kehittyminen ja yritysten siirtyminen yhä enemmän käyttämään pelkästään mobiilipäätelaitteita ovat syitä, joiden vuoksi perinteinen puhelinvaihde on muuttanut merkitystään monissa yrityksissä.

Varsin usein yrityksellä ei ole enää tarvetta suurelle määrälle puhelinvaihteen ominaisuuksia, vaan tarve keskittyy lähinnä siihen, että asiakkaan on saatava yhteys yritykseen ja löydettävä oikea yhteyshenkilö silloinkin, kun hänellä ei ole tarkkaa tietoa henkilön nimestä tai yrityksen vastuualueista.

Nesenta tarjoaa yrityksille ulkoistettua puhelinvaihdepalvelua järjestelmäriippumattomasti, eli yrityksen käytössä voi olla mikä tahansa tekninen puhelinvaihde.

Nesentan vaihdepalvelu ei kuitenkaan tarvitse erillistä puhelinvaihdetta toimiakseen. Mikäli asiakkaamme toimii mobiilipäätelaitteilla, ei usein ole syytä hankkia erillistä puhelinvaihdejärjestelmää, kun toteuttaa vaihdepalvelun eli vaihteenhoidon ulkoistamisen, tai vanhasta vaihteesta voidaan tällöin luopua kokonaan.

Käyttäessään Nesentan tarjoamaa järjestelmää puhelinvaihteenaan, asiakkaamme yksinkertaisesti ohjaa tai pyytää operaattoriaan ohjaamaan vaihdenumeronsa Nesentan ilmoittamaan puhelujononumeroon. Asiakkaan olemassa oleva vaihdenumero voi lähes aina jäädä voimaan, eikä asiakkaan tarvitse viestinnässään ja markkinoinnissaan vaihtaa vaihdenumeroaan. 

Puhelinvaihde yrityksesi tarpeiden mukaan

Tämän jälkeen Nesentan vaihdepalveluhenkilöstö vastaa puheluun asiakkaamme nimellä ja välittää puhelut ohjeistuksen mukaan eteenpäin oikealle henkilölle, sekä tarvittaessa antaa lisäinformaatiota yrityksestä.

Nesentalle ulkoistettu puhelinvaihde takaa nopean vastausajan ja asiakkaan viestinnän sekä arvojen mukaisen laadun puhelinkeskusteluihin. Samanaikaisesti puhelinvaihdetta hoitavan henkilön osaaminen voidaan vapauttaa kokonaan muihin tehtäviin ja luopua omasta vaihteenhoitajasta kokonaan. Nesentan osaava asiakaspalveluhenkilöstö hallitsee vaativatkin asiakastilanteet, ja tarvittaessa vaihteen aukioloaikaa voidaan kasvattaa merkittävästikin ilman suuria lisäkustannuksia.

Ulkoistettu puhelinvaihde – Lisätietoa

Pekka Ojala, pekka.ojala@nesenta.fi , 050 599 1674

Suvi Ahonen, suvi.ahonen@nesenta.fi, 0400 996 752