INNOVATIIVINEN YHTEYS

Contact center

Contact center palvelut Nesentalta. Contact center palvelut kehittyvät koko ajan ja Nesenta on monella alueella tämän kehityksen kärjessä.

 
 
Nesenta_toimisto2017_4Q9A0049.JPG

Contact center

-olemme kehityksen kärjessä!


Ota yhteyttä 

Myyntipäällikkö

Jari Antikainen

puh. 040 525 2815

jari.antikainen@nesenta.fi

viiva.png
 
 

Uuden teknologian myötä contact center palvelut kehittyvät jatkuvasti ja Nesenta on tämän kehityksen kärjessä.

Contact center -palvelun ulkoistaminen vähentää kustannuksia verrattuna siihen, että vastaava työ hoidetaan omin voimin asiakasyrityksessä. Nesentan kehittämät menetelmät, toiminnan laajuus, sekä asiakkaan kiinteän kustannusrakenteen tehostaminen johtavat kokonaiskustannusten alenemiseen. Nesentan modernin teknologian avulla optimoidaan myös digitalisointi ja automatisointi,

Nesentan tarjoama contact center -palvelu ei pelkästään optimoi palvelun kustannuksia, se parantaa myös asiakaspalvelua.  Palvelu kattaa puhelin-, sähköposti-, chat-, some- ja videokontaktien käsittelyn. Sekä henkilökohtaisesti että digitaalisesti.

Palvelupaketti Nesentan toimintamallien ja ratkaisujen mukaan, turn key solution -lähtöisesti. Tai hyvin räätälöity asiakaspalvelu- ja back office- ratkaisu, myöskin sisältäen olemassa olevien funktioiden ja fasiliteettien siirto Nesentalle. Ja ratkaisumallit sieltä väliltäkin, tietysti. Kohdassa Asiakaspalvelu on myös enemmän tietoja ulkoistusnäkökulmasta.

Nesenta tarjoaa contact center -palvelun, joka rationalisoi kustannuksia samalla kun asiakaspalvelu paranee.
Nesenta contact center.jpg

Nesenta tarjoaa selkeän palvelun käyttöönottomallin, eikä palvelutuotannon käynnistäminen aiheuta asiakkaalle mitään ylimääräistä organisointia.

 

SKAALAUTUVUUS JA MUUTTUVA MAAILMA

Nesentan tarjoamat palvelut ovat monipuolisia ja skaalautuvia. Yhteistyön voi halutessaan aloittaa valituilla osa-alueilla ja myöhemmin laajentaa yhteistyötä tulosten sekä hyötyasteen kehityksen mukaan. Myöskin digitalisoimalla ja automatisoimalla. Syvempään asiakaspalveluun menteässä voidaan myös allokoida resursseja esimerkiksi palvelulinjoittain, mukaanlukien syväosaajia. Asiakaskohtaamisen mittaaminen antaa koko ajan arvokasta tietoa uusista painopistealueista nopeasti muuttuvassa maailmassa.

Palvelun sisältö räätälöidään toimeksiantajan yksilöllisten tarpeiden mukaan.