INNOVATIIVINEN YHTEYS

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelun ulkoistaminen – Nesentalta saat käyttöösi luotettavat ratkaisut asiakaspalvelun ulkoistamiseen. Katso lisää sivuiltamme.

 
 
Nesenta_digi_asiakaspalvelu.jpg

Asiakaspalvelu

- asiakaspalvelun ulkoistaminen tuo tulosta!


Ota yhteyttä 

Myyntijohtaja

Pekka Ojala

puh. 050 599 1674

pekka.ojala@nesenta.fi

Myyntipäällikkö

Jari Antikainen

puh. 040 525 2815

jari.antikainen@nesenta.fi

viiva.png
 
 

Asiakaspalvelun ulkoistaminen

Asiakkaiden palveluodotukset muuttuvat nopeasti. Digitalisaation voimakas trendi muuttaa palvelukanavien painotuksia, asiakaspalvelussa tapahtuva myynti on kriittinen osa toimivaa palvelua.

Asiakaspalvelun ulkoistaminen tuo mukanaan jatkuvan mahdollisuuden painottaa juuri oikeita palvelukanavia, sisältöjä ja vastausaikoja – aina oikean tiedon ja kustannusanalyysin perusteella.

ULKOISTAMINEN TUO HYÖTYÄ​

  • Kustannussäästö - resurssien jako on tehokkaampaa - oman yhteyskeskuksen kiinteät kustannukset ovat suhteellisesti korkeammat.

  • Skaalautuvuus - vaihtelevat volyymit voidaan hoitaa optimaalisemmin, eli jousto piikki- ja ruuhkatilanteissa on paljon suurempi.

  • Best practice - erikoistuminen tuo mukanaan parhaimmat käytännöt, tämä koskee sekä työjärjestelyjä että työkaluja.

  • Asiantuntemus ja johtaminen - erikoistuminen tuo mukanaan tehokkaamman organisointi- ja johtomallin.

  • Teknologia - uusimmat ratkaisut, digitalisoinnin ja automatisoinnin optimointi

  • Toiminnallinen laatu - laaja kokemus ja moniasiakkuusympäristö on luonut uudet instrumentit optimoida laatua.

  • Asiakaskokemus ja markkinatieto - kehittyneet tiedonkeruu- ja raportointimallit tuovat reaaliaikaisen tiedon palvelutasoista ja asiakkaiden mielipiteistä, puhumattakaan asiakaskokemuksesta.

  • Palveluaika - palvelua juuri silloin kun asiakkaat ovat liikkeellä, 24/7 tai ainakin iltaisin ja viikonloppuisin.

 
Ulkoistettu asiakaspalvelu on ammattimainen, skaalautuva ja kustannustehokas
Nesenta+digi+channels.jpg

PALVELUTASO JA SEURANTA

Palvelutasoa määriteltäessä sovitaan optimaalisista vastaus- ja jonotusajan rajoista. Palvelutasoa seurataan reaaliaikaisesti ja läpinäkyvästi.

 

NESENTA ULKOISTUSKUMPPANINA – selkeitä etuja

  • aina nykyaikaisimmat kanavaratkaisut ja toimintamallit muuttuvassa maailmassa

  • automaation optimointi uusimman teknologian ja testattujen käytäntöjen mukaan

  • tasainen palvelu piikeistä, lomista ja tauoista huolimatta

  • pitkä palveluaika, myös 24/7

  • kaikki sisältöalueet, sekä hallinnolliset että myyntipainotteiset

  • toimialalähtöinen organisointi, kehitys ja syväosaaminen

  • palvelukielet suomi, ruotsi ja englanti, myös saksa, ranska, italia, espanja

  • merkittävä kustannussäästö tehokkuuden ja transaktiohinnoittelun ansiosta

  • asiakaskokemus uuteen fokukseen, laajat CX- ja CEM-mallimme käyttöön

  • markkinoiden paras raportointi palvelutasosta, myynnistä ja asiakastyytyväisyydestä

Palvelutasoa seurataan reaaliaikaisesti ja läpinäkyvästi.