INNOVATIIVINEN YHTEYS

IT-järjestelmät

Nesentan laajat IT-palvelut tarjoavat yhteyskeskusalan edistyksellisimmät tavat optimoida tiedonhallintaa. Ja ainutkertaisen kustannustehokkaasti.

 
 
Nesenta_it_järjestelmät.jpg

IT-järjestelmät

- optimoitu tiedonhallinta!


Ota yhteyttä 

Country Manager

Timo Turunen

puh. 040 5683505

timo.turunen@nesenta.fi

viiva.png
 
 

Järjestelmät ja sovellusratkaisut

Nesentan laajat IT-palvelut tarjoavat yhteyskeskusalan edistyksellisimmät tavat optimoida tiedonhallintaa. Ja ainutkertaisen kustannustehokkaasti. Käytämme viimeisintä tekniikkaa, kontaktienhallinnassa Genesys Cloud. Myös asiakkaamme omaan käyttöön, läpinäkyvästi, ilman päällekkäisyyksiä ja käytännön asiakaspalvelutuotannon laajalla kokemuksellamme. Automatisoimme ja digitalisoimme yhteensopivasti ja optimaalisesti.

Eri alueiden sovellusratkaisut, räätälöidysti

​​Asiakaspalvelu: kontaktienhallintajärjestelmät, sähköpostin ja chatin hallintajärjestelmät, asiakaspalvelun laatuseuranta, winback-seurantajärjestelmät.

Myynti ja markkinointi: asiakkuudenhallinta, telemarkkinoinnin ohjaus- ja raportointiohjelmistot, kenttämyynnin ohjaus- ja seurantajärjestelmät, liidien ja kontaktien hallintaohjelmistot.

​Markkinaseuranta: palveluympäristön auditointijärjestelmät, testiasiointi- ja hintaseurantajärjestelmät sekä asiakastyytyväisyysmittausohjelmistot.

Nesentan laajat IT-palvelut tarjoavat yhteyskeskusalan edistyksellisimmät tavat optimoida tiedonhallintaa

Henkilöstöhallinto ja muu hallinto: koulutusrekisterit, rekrytoinnin hallintaohjelmistot, ilmapiirimittaus- ja editointijärjestelmät, palautteenhallinnan ja raportoinnin ratkaisut.

 

NesAspa – moderni tiedonkäsittelyalusta

Tilanteissa, joissa toisaalta tieto säilytetään hajanaisena yrityksen erilaisissa järjestelmissä, ja toisaalta kontaktivolyymi on rajallinen, asiakaspalvelun ulkoistaminen ei välttämättä tunnu ajankohtaiselta.

Kuitenkin juuri silloin asiakaspalvelun ulkoistaminen Nesentalle toisi yritykselle ison hyödyn. Näin on, koska Nesentan monimuotoista asiakaspalveluympäristöä varten kehittämä NesAspa -tiedonkäsittelyalusta mahdollistaa hajanaisen tiedon tehokkaan jäsentelyn ja järjestelyn toimivaksi kokonaisuudeksi yhdessä ohjausjärjestelmässä.

Käytännössä NesAspa ohjaa asiakaskohtaamisen etenemistä, tarjoaa asiakasneuvojalle nopeat ja oikeat vastaukset kysymyksiin, dynaamisesti ehdottaa myyntiargumentointia ja antaa täydellisen reaaliaikaisen raportoinnin.