INNOVATIIVINEN YHTEYS

Artikkelit

Ajankohtaista

Ulkoistettu asiakaspalvelu – kuinka varmistua hyödystä?

Asiakaspalvelufunktion osittainen tai kokonainen ulkoistaminen on yleensä selvästi kannattavaa. Ulkoistettu asiakaspalvelu mahdollistaa asiakastyytyväisyyden ja laadun mitattavuuden, sekä tuo varmuutta ja kustannussäästöjä.

Hyödyn arviointi on tehtävissä ennakkoon, ennen lopullista päätöstä ulkoistamisesta. Nesenta on yksi Suomen johtavista ulkoistetun asiakaspalvelun toteuttajista ja toimintamalliimme kuuluu myös kokonaishyödyn arviointi.

Read More
Kapasiteettia rekisteröintitöihin - suuri säästöpotentiaali

Monessa toiminnassa tehdään paljon tiedonsiirtoja paikasta toiseen. Listoista ja kupongeista tietojärjestelmään, tai järjestelmästä toiseen. Nämä henkilötyötä vaativat työvaiheet on tehostettavissa monella tavalla, sekä itse työjärjestelyllä että tietoteknisin apuvälinein.

Nesenta tekee innovatiivista resursointia. Se tarkoittaa että pystymme suorittamaan mm rekisteröinti- tms työvaiheita hyvin kustannustehokkain hinnoin.

Read More
Palvelunopeus ylös ja kustannukset alas uudella ajanvarauspalvelulla

Nesenta on erikoistunut ulkoistettuun asiakaspalveluun. Palvelujemme avulla on saavutettavissa parempaa asiakaspalvelua asiakkaillenne ja samalla kustannussäästöjä yrityksellenne.

Meillä on erikoistunut palveluyksikkö joka nimissänne hoitaa ajanvarauspalvelun 4-10 sekunnin vastausajalla ja läpinäkyvästi mitattavalla palvelulaadulla.

Read More
Nesentan asiakaspalvelu Ruotsin markkinoille kasvaa

Täysin suomalainen Nesenta on vastannut monen yrityksen sekä Suomen että Ruotsin asiakaspalvelusta jo vuosia. Ruotsin markkinoita koskeva puhelin-, sähköposti- ja chat-pohjainen asiakaspalvelu voidaan hoitaa kotimaasta käsin täydellisellä laadulla.

Ruotsin markkinoita koskeva palvelutuotantomme laajenee ja koskee seuraavaksi myös täysin riikinruotsalaisia yrityksiä, joilla ei ole mitään toimintaa Suomessa.

Read More
Kaikki asiakaspalvelun kanavat käyttöön

Uuden ajan asiakaspalvelu täysin palvelukanavasta riippumatta
puhelin, sähköposti, chat, some, video

Olemme jalostaneet uuden kokonaispalvelun, jossa emme puhu perinteisestä asiakaspalveluyksiköstä, perinteisestä vaihteesta, emmekä erillisestä chat-kanavasta.

Puhumme kokonaisformaatiosta - nykyaikaisesta, nopeasta ja laadukkaasta asiakaskontaktien käsittelystä.

Read More