INNOVATIIVINEN YHTEYS

Artikkelit

Ajankohtaista

Uusi Tutkimus & Analytiikka -yksikkö, panostamme vahvasti CEM/CX-toimintaan

 

Nesenta on perustanut uuden T&A -liiketoimintayksikön joka keskittyy tutkimus- ja kehitystoimintaan. Yksikön vetäjäksi on nimitetty VTT Marko Karttunen.

T&A -toiminnassa on vahva fokus Customer Experience (CX) mittaamisessa ja asiakaskokemuksen kehittämisessä (CEM). BI-pohjainen raportointi ja analysointi kuuluu myös toimintaan. Palveluvalikoimaan kuuluvat tämän lisäksi asiakastyytyväisyysmittaukset, brand-tutkimukset ja Speech-to-Text analyysit. Monella T&A-alueella on myös synergiaa kasvavan palveluautomaatiomme ja siihen kuuluvan robotiikan kanssa.  

Asikaspalvelu on vahvassa muutosvaiheessa. Tähän vaikuttavat nopea AI-kehitys, verkkokaupan kasvu, markkinoinnin uudet kehityssuunnat ja kuluttajien kehittyvät tiedonhakutavat. Asiakaskokemus on lopulta hyvin ratkaiseva erottuva tekijä. Nesenta T&A fokusoi näihin asioihin.