Nesenta - Yhteyskeskus- ja tietopalvelut uudella tavalla!
INNOVATIIVINEN RESURSOINTI

Artikkelit

Ajankohtaista

Kaikki asiakaspalvelun kanavat käyttöön

 

Uuden ajan asiakaspalvelu täysin palvelukanavasta riippumatta
puhelin, sähköposti, chat, some, video

Olemme jalostaneet uuden kokonaispalvelun, jossa emme puhu perinteisestä asiakaspalveluyksiköstä, perinteisestä vaihteesta, emmekä erillisestä chat-kanavasta.

Puhumme kokonaisformaatiosta - nykyaikaisesta, nopeasta ja laadukkaasta asiakaskontaktien käsittelystä.

Nesenta tarjoaa palvelukanavasta riippumattoman ratkaisun, joka rationalisoi kustannuksianne samalla kun asiakaspalvelunne tehostuu.


Palvelussa käsittelemme puhelin-, sähköposti-, chat-, some- ja videokontakteja nimissänne. Kontaktoivan asiakkaan kannalta hänelle luonnollisimman kanavan kautta.

Teidän kannalta avaimet käteen ulkoistuksena. Sisältö strukturoituu, tulokset tulevat läpinäkyviksi, laatu nousee. Asiakaskohtaaminen ja asiakastyytyväisyys mitataan ja raportoidaan jatkuvana mallina.

Kustannus on tästä huolimatta pienempi kuin itse hoitamalla. Se johtuu toimintamme laajuudesta ja tehokkuudesta. Menetelmistämme, joiden avulla palvelukanavien käyttö optimoituu. Ja siitä, että kiinteä kustannusrakenteenne tehostuu.

Palvelumme on skaalautuva. Voidaan aloittaa yhdellä alueella ja laajentaa tulosten mukaan. Luodaan moderni infopiste, jossa palvelu toimii 5 sekunnin vastausajalla.

Aikaisempaa suurempi osa yhteyksistä ratkaistaan suoraan, chat voi myös olla heti mukana osana palvelua. Tällä aloituksella syntyy paremman palveluilmeen lisäksi myös syvempää tietoa yhteyksistä, koska kaikki on mitattavissa ja luokiteltavissa.

Palvelu on syvennettävissä vaikeaan ongelmanratkaisuun saakka - hallinto, laskutus, reklamaatiot, tekninen tuki. Edelleen palvelukanavasta riippumatta, entistä tarkemmalla sisällön hallinnalla ja raportoinnilla.

Maailma muuttuu…

Optimaalinen reagointi muuttuvaan maailmaan. Autamme parantamaan asiakaskohtaamista ja samalla pienentämään kustannuksianne.

Nykyaikaisin toimintamalli kaikissa palvelukanavissa. Suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi - ja näiden lisäksi tarvittaessa saksaksi, hollanniksi, ranskaksi, italiaksi, espanjaksi ja portugaliksi. Kirkkonummelta käsin, tarvittaessa 24/7.

Pyydä lisätietoa: info@nesenta.fi