Nesenta - Yhteyskeskus- ja tietopalvelut uudella tavalla!
INNOVATIIVINEN RESURSOINTI

Artikkelit

Ajankohtaista

Nesentan asiakaspalvelu Ruotsin markkinoille kasvaa

 

Täysin suomalainen Nesenta on vastannut monen yrityksen sekä Suomen että Ruotsin asiakaspalvelusta jo vuosia. Ruotsin markkinoita koskeva puhelin-, sähköposti- ja chat-pohjainen asiakaspalvelu voidaan hoitaa kotimaasta käsin täydellisellä laadulla.

Ruotsin markkinoita koskeva palvelutuotantomme laajenee ja koskee seuraavaksi myös täysin riikinruotsalaisia yrityksiä, joilla ei ole mitään toimintaa Suomessa.

Tämä on hyvä osoitus Nesentan laadusta ja prosessitehokkuudesta. Varsinkin kun muistetaan, että Ruotsin omat yhteyskeskusmarkkinat ovat hyvin kehittyneet.

Ruotsinkielistä asiakaspalvelutoimintaamme voidaan hyödyntää eri toimintakulmista katsottuna:

1) Ruotsinkielinen palvelu Suomen markkinoilla, ts. palvelu suunnattu suomenruotsalaisille
2) Suomalalaisten yritysten ruotsinkielinen palvelu Ruotsin markkinoilla, ts. asiakas on Ruotsissa
3) Ruotsalaisten yritysten palvelut Suomen markkinoilla suomeksi ja ruotsiksi, ts. toimeksiantaja on Ruotsissa ja ohjeistuskieli on ruotsi
4) Ruotsalaisten yritysten palvelut Ruotsin markkinoilla, ts. palvelutuotanto on siirretty Suomeen vaikkakin se koskee ainoastaan ruotsalaisia asiakkaita

Yllä kuvatun neljännen kohdan toimintamalli tarkoittaa, että Nesenta luo uusia työpaikkoja Suomeen vientiorientoituneesti. Vientituotteemme on suora palvelutuotanto Kirkkonummen palvelukeskuksessamme.

Tämä tarkoittaa samalla, että tämä optimoitu best practise on hyödynnettävänä kotimaasta käsin suomalaisten yritysten Ruotsi-palveluissa ja käytännössä kaikilla toimialoilla.

Suomalaisella yrityksellä ei ole enää mitään syytä kiinnittää riikinruotsalaista yhteyskeskusta Ruotsin markkinoille. Pidetään nämä työt ja osaaminen kotimassa, Suomi tarvitsee kaikki työpaikkansa!

Lisätietoa: Kenneth Tallqvist, puh. 040 5810 333