Nesenta - Yhteyskeskus- ja tietopalvelut uudella tavalla!
INNOVATIIVINEN RESURSOINTI

Artikkelit

Ajankohtaista

Chat-palvelu kehittyy

 

Nesentalla on pitkä kokemus chat-palvelutuotannosta, ja olemme sen ansiosta luoneet laadukkaan ja suoran toimintamallin. Siksi chat-palvelun käyttöönotto on asiakkaallemme hyvin vaivatonta, perustamiskustannus on saatu hyvin alhaiseksi ja jatkuvan palvelutuotannon hinta on erittäin hyvin ennustettavissa.

Nyt kannattaa lisätä chat-kanava luonnolliseksi asiointikanavaksi asiakkaillenne, puhelin-, sähköposti- ja some-kanavien rinnalla. Chatin avulla identifioidaan potentiaalisia asiakkaita.

Live chat edustaa uutta proaktiivista markkinointia, ja sillä voidaan herättää www-sivuilla vierailevia asiakkaita pyytämään lisätietoa myyntihenkisissä aiheissa. Siten myyntiprosessi käynnistyy.

Ilman strukturoitua ja tarkkaa toimintamallia chat voi jäädä muiden asioiden jalkoihin, Vaihteleva kuormitus tekee sen helposti myös haasteelliseksi osana omaa organisaatiota. Nesentan ulkoisturatkaisuna toteutettu chat-palvelu on päin vastoin täysin skaalautuva ja vastausajat ovat hyvin lyhyet.

Chat-palvelun käyttöönotto ulkoistusratkaisuna on vaivatonta, Nesenta toimii avaimet käteen periaatteella. Jos moderni ja tehokas uusi kanavamuoto kiinnostaa, annamme mielellämme selkeän ja helposti ymmärrettävän ehdotuksen kuinka edetä. Voitte kokeilla palvelumme toimivuutta 3 kuukauden ajan, ja jos chat-palvelu tämän jälkeen tuntuu turhalta, se voidaan päättää siihen.

Näin ei kuitenkaan tule käymään, koska tästä syntyy päinvastoin uuden aktiivisen myyntipalvelun aikakausi.

Lisätietoa:

Suvi Ahonen, suvi.ahonen@nesenta.fi, puhelin 0400 996 752