Nesenta - Yhteyskeskus- ja tietopalvelut uudella tavalla!
INNOVATIIVINEN RESURSOINTI

Artikkelit

Ajankohtaista

Rakennusalan asiakaspalvelulla luodaan kilpailuetua

 

Rakennustuotanto kasvaa tänä vuonna 3-6 %. Ennusteet kertovat, että tänä vuonna aloitetaan noin 40.000 uuden asunnon rakentaminen. Ensi vuonna muutama tuhat vähemmän, mutta vahva kasvuvaihe jatkuu. 


Teollisuuden työn tuottavuus on tutkimusten mukaan yli nelinkertaistunut 1970-luvun jälkeen. Paljon työvoimaa vaativalla palvelualallakin työn tuottavuus on kohonnut. Mutta rakennusalalla työn tuottavuus on edelleen 70-luvun tasolla. Asiakaskeskeisyys ei ole riittävän korkealla ja tuotekeskeisyyden mukaan sekä kustannukset että hinnat ovat korkeat.

Hyvä asiakaspalvelu on rakentamisen ja talotekniikan keskeisiä kilpailuetuja. Modernissa yhteiskunnassa asiakas odottaa ennen kaikkea sujuvaa asiointia, helppoutta ja laadukasta asiakaspalvelua. Tuote- ja tekninen osaaminen koetaan perusvaatimuksina ja erot yritysten välille hahmottuvat asiakkaan silmissä erityisesti hyvän asiakastyöskentelyn kautta.

Laatu ja kustannustehokkuus eivät sulje toisiaan pois, Nesenta on viime vuosien aikana kerännyt kokemuksia rakennusalalta, osaamisemme ja referenssimme ovat kehittyneet niin, että laajennamme ja syvennämme nyt tämän toimialan asiakaspalvelu- ja myyntipalvelutuotantoamme. Tämän painopisteen tuloksena voimme tarjota tehokkaita ja myyntiä edistäviä asiakaspalvelutoteutuksia rakennusalan yrityksille, sillä päämäärällä, että tämän teollisuuden työn tuottavuus oikeasti nousee.

Lisätietoa: Pekka Ojala, 050 599 1674, pekka.ojala@nesenta.fi