Nesenta - Yhteys- ja tietopalvelut uudella tavalla!
INNOVATIIVINEN YHTEYS

Yritys

Nesenta tuottaa yhteyskeskuspalveluja, myynnin ja asiakaspalvelun seurantapalveluja sekä näitä tukevia sisältö- ja valmennuspalveluja.

 

Nesenta_toimisto2017_4Q9A0058.JPG

NESENTA

Palveluautomaation optimointi


 
viiva_sininen.png

nesenta

Nesenta tuottaa yhteyspalveluja sekä näitä tukevia automatisointi-, sisältö-, valmennus- ja seurantapalveluja. Innovatiivinen teknologia ja tiedonhallinta, suuri resurssikapasiteetti ja kattava toimialaosaaminen luovat edellytykset toimivalle ulkoistusratkaisulle.

Nesenta perustettiin vuonna 2002 hyvin laajan markkinaselvitystyön tuloksena. Tämä koski etätyön ja ulkoistamisen kehitysnäkymiä, ja näiden kriittisiä menestystekijöitä.

Siitä alkoi innovatiivisen palvelutuotantokoneiston kasvattaminen, jonka lähtökohtana on tekniikan optimaalinen hyödyntäminen yhdistettynä paikasta riippumattomaan henkilöosaamiseen ja työhön.

Nesentassa on tänään 200 asiakaspalvelun ammattilaista palveluksessanne. Ja kuten toimintamme alusta alkaen, tekniset ratkaisut edelläkävijän vastuulla. Innovatiivinen yhteys, tämä on markkinalupauksemme.

Yhteistyö perustuu aina siihen, että tunnemme asiakkaamme hyvin ja että yhdistämme toteutuksissamme optimaalista osaamista ja innovatiivisinta tekniikkaa.
Tavoitteenamme on aina win-win-pohjainen pitkäjänteinen kumppanuus

innovatiivinen KONTAKTIEN HALLINTA

Yhdistämme tekniikkaa, osaamista, työntekoa ja automatisointia. Toimimme moniulotteisesti asiakaspalvelu-alalla: yhteyskeskustoiminnan ulkoistus, asiakaskokemuksen mittaaminen, digitalisoinnin optimointi, resurssien kehittäminen.

Palvelutuotantomme on aina reaaliaikaisesti seurattavissa. Vahva sitoutuminen asiakkaamme arvo- ja tuotemaailmaan on toimivan ulkoistuksen perusta. Kustannuksista tulee muuttuvia ja kustannustaso laskee samalla kun asiakaskohtaaminen tehostuu ja palvelutaso paranee. Kontaktin laatu mitataan jatkuvasti. Fokusoitunut CX-seuranta takaa asiakaskohtaamisen optimoinnin.

viiva_sininen.png
 
viiva_sininen.png

palvelulupaus JA ARVOT

Asiakaslähtöisyys on kaiken lähtökohta. Tutustumme tarpeeseen ja räätälöimme palvelumme. Resurssit ja teknologia kytketään palvelun tuotantoon ja hallinnoidaan keskitetysti. Työn etenemistä voidaan seurata reaaliaikaisesti. Tavoitteenamme on aina win-win -pohjainen pitkäjänteinen kumppanuus.

Yhteistyön perusta on yhden luukun periaate, olemme aina helposti asiakkaamme ulottuvilla, Toimintamme on täysin läpinäkyvää pitkälle kehittyneiden seurantajärjestelmiemme ansiosta. Tuotantoyksikkömme ovat erikoistuneet eri toimialoihin ja osaamissektoreihin. Työ suoritetaan paikasta riippumatta, siellä missä osaaminen on. Laajemmalti tämä koskee myös palvelujen vientiä, tuotamme Suomessa paljon palveluja myös ulkomaille. Pystymme yhdistämään parhaan osaamisen ja kustannustehokkuuden. Tämä on yhteiskuntavastuullinen periaate. Lue lisää palvelulupauksistamme: